Urasli nokti

URASLI NOKTI

Urasli nokti su stanje koja zahvata 15% svetske populacije: muškarce, žene, tinejdžere i decu, najčešće uzrasta od 15 do 40 godina života. Svi nokti mogu biti zahvaćeni, ali najčešće su u pitanju palčevi na nogama i rukama.

Urasli nokti nastaju kada se ivica ili vrh nokta utisne pod kožu i tu nastavlja svoj rast, često izazivajući infekciju. Urasli nokti su često jako bolni. Prvi simptom pojave uraslih noktiju je otok senzitivnog okolnog tkiva. U koliko se urastanje ne leči, stanje se pogoršava, razvija se bakterijska infekcija, a bol potencira. Kod naprednih stadijuma, upaljeno tkivo granulira i prekriva nokat. Bolest uraslog nokta može se javiti stranično (lateralno), anteriorno usled povrede i posteriorno u predelu korena nokta.

Spikulektomija je metod sečenja spikule nokta skalpelom i odstranjivanja segmenta nokta koji urasta, a primenjuje se kod noktiju koji urastaju sagitalno.

Arkada metod je tretman koji momentalno otklanja bol, a u roku od nekoliko meseci omogućava kompletno izrastanje nokta. Nokat posle tretmana ima prirodan izgled, na veliko oduševljenje pacijenta.

Arkada metod omogućava lečenje deformiteta uraslih noktiju uz pomoć posebnih kukica za ispravljanje nokatne ploče. Posle ispravljanja nokta arkada metodom, nanosi se poseban medicinski gel koji drži nokat pravo i ne dozvoljava mu da se vrati u prvobitni, nepravilan položaj. Medicinski gel i serum koji se koriste u tretmanu sadrže aktivne supstance, koje imaju antibakterijsko i antifugalno dejstvo, sprečavajući pojavu infekcije i obezbeđujući zdrav i pravilan rast noktiju.

Аrkada metod ima širu primenu, pa omogućava i nadoknadu defekata kod nepravilno isečenih noktiju, trajnog oštećenja ili skraćenja nokatne ploče, što ne rešava samo estetski nego i medicinski problem i predstavlja jedno od definitivnih rešenja u lečenju uraslih noktiju.

ZAKAŽITE PREGLED

FOOTCLINIC

sadasdasd

POZOVITE NAS

Hiljade zadovoljnih pacijenata dokaz su efikasnosti naših tretmana.

Uverite se zašto smo
najbolji